چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

به سنگاپور سفر کنید

سنگاپور در شمال خط استوا قرار گرفته است  و کشورهای مالزی و اندونزی همسایه‌های آن هستند. موناکو و وکیشن سیتی از بزرگترین شهرهای سنگاپور به شمار می‌روند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید به سنگاپور باید سفر کنید. 

 

 این شبه جزیره در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان است و یکی از ۴ شهر-کشور کنونی در جهان به شمارمی‌رود. آب و هوای این کشور گرم و مرطوب و میانگین بارش سالانه در آن به بیش از 224 سانتی­متراست. از لحاظ ذخایر معدنی کشوری فقیر بوده، اما اقتصاد آن که به بخش خدمات، چینی، تولیدات الکترونیکی و صنایع دستی وابسته‌ می باشد، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا تبدیل کرده. در تور سنگاپور می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

یش از توافق اروپایی، جایی که الان به عنوان سنگاپور شناخته می‌شود فقط منطقه ماهیگیری مالایی در مصب رودخانه سنگاپور بود. سنگاپور به مهم‌ترین مراکز تجاری و نظامی بریتانیا شده و هم اکنون نیز ارتش بریتانیا وظیفه امنیت ملی این کشور را بر عهده گرفته است. در فاصله جنگ جهانی دوم سنگاپور که هنوز مستعمره بریتانیا بود، توسط ژاپن اشغال می‌گردد.  سرانجام در یک ضد حمله بزرگ که وینستون چرچیل آن را بزرگترین هزیمت بریتانیاً نام داد، سنگاپور در سال 1945 میلادی تحت تصرف انگلستان درآمد.18سال بعد در سال 1936 سنگاپور استقلال خودش را از بریتانیا پیدا کند.