چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

مراکز خرید پنانگ را بشناسید

پنانگ یکی از بهترین شهرهای کشور مالزی بوده که بسیار پیشرفته است. در این شهر حتی در سواحل نیز دکه ها و مغازه های کوچکی برای خرید به چشم می‌خورند. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید پنانگ آشنا خواهیم کرد. 

 

به گردشگرانی که تنها برای خرید به پنانگ سفر می‌کنند توصیه می‌کنیم  در ماه آگوست  که حراج های سالیانه در پنانگ برگزار می‌گردد به این شهر سفر کنند. در این ماه فروشگاه ها به شلوغ ترین حد خود می‌رسند. اجناسی که دراین  فروشگاه ها عرضه می شوند برندهای اصلی هستند اما اجناسی که در مغازه های بیرون و دست فروشی‌ها به فروش می‌رسند بدلی هستند.

فروشگاه پسار مالام پنانگ

در این فروشگاه بیش از 1000 غرفه ی خرده فروشی اجناس مختلف وجود دارد. در این فروشگاه می توانید لباس یا سوغات های ارزان برای آشنایان خود تهیه نمایید. این فروشگاه یکی از شلوغ ترین فروشگاه های پنانگ است و هر روزه میزبان تعداد زیادی از خریداران محلی و گردشگران تور پنانگ می‌باشد.

فروشگاه جوج تاون  پنانگ

جورج تاون بهترین مکان برای خرید جواهرات، وسایل آنتیک ، مجسمه ها و آثار هنری است. خرید از این فروشگاه یکی از محبوب ترین کارهای گردشگران در پنانگ است.

بازار پنانگ 

صنایع دستی یکی از اصلی‌ترین اجناسی است که در این بازار به فروش می‌فرسند. از بامبو گرفته تا باتیک دراین بازار برای خرید موجود هستن. این بازار یکی از مکان های مناسب برای تهیه سوغاتی در شهر پنانگ به شمار می‌رود.