چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

آشنایی با مالزی

کشور مالزی از زیباترین کشورهای آسیایی می‌باشد که جاذبه‌های توریستی فراوانی دارد. مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که به شما توصیه می‌کنیم سفری به آن را تجربه کنید.

 

مالزی دو فصل بارانی داشته که بیشتر ایام سال این کشور با بارش باران مواجه هستند و باران های آن هم از نوع موسمی و سیل آسا می‌باشند. اما در اکثر مواقع در طول سال، گردشگران و مسافران می‌توانند با خیال راحت به کوالالامپور سفر کنند.

مالزی کشوری مسلمان است بنابراین فرهنگی شبیه به ما دارند و نباید به خانم ها دست بدهید. وقتی وارد ااکن مذهبی مالزی می‌شوید باید کفش های خود را درآورده و لباس مناسب به تن کنید. در ضمن قبل از عکس گرفتن از  هر جایی مخصوصا مکان های مذهبی حتما اجازه گرفته تا دچار دردسر نشوید.

بطور کلی مالزی کشور گرانی نبوده و می توانید با قیمتی پایین به هر چیزی که لازم دارید، خریداری کنید. از هتل های ۵ ستاره گرفته تا یک اقامتگاه چند نفره ارزان قیمت مناسبی دارند. در تور مالزی می‌توانید با هزینه کمی یک سفر پر از جاذبه را تجربه کنید.

 اکثر میوه ها و غذاهای مالزی بسیار خوشمزه و لذیذ هستند که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید طعم آن‌ها را بچشید.

مالزی سواحل زیبای زیادی دارد و علاوه بر سواحل و جزیره‌های گوناگون، جنگل‌های انبوه و سرسبز یکی دیگر از جاذبه‌های این کشور به شمار می‌روند.