چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چه موقع به تایلند سفر کنیم

تایلند یکی از توریستی‌ترین کشورهای آسیا با جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. اگر برای تفریح و ماجراجویی به کشور تایلند سفر می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم بهترین زمان سفر به آن را از طریق این مقاله مطلع شوید. 

 

در ماه فوریه انتظار می رود که بارندگی کمی در سواحل شرقی اتفاق بیفتد اما بقیه قسمت های کشور گرم و خشک است و حتی آن خنکای معمولی که در اول صبح ها در شمال تایلند بود هم کم کم جای خود را به هوای گرم می دهد. در این ماه فستیوال گل چیانگ مای به مدت سه روز برگزار می شود،  جشنواره شادی که به مناسبت آخر فصل سرما انجام می شود.

در ماه مارس دمای هوا به ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد و دیگر از هوای خنک شمال خبری نیست، این یعنی اینکه اگر عاشق سواحل آفتابی هستید الان بهترین فرصت است تا هر کجای این کشور که دوست دارید بروید.

در ماه نوامبر خورشید به سواحل غربی کشور تایلند بازگشته و عاشقان ساحل دوباره به سواحل پوکت و کرابی مراجعه می‌کنند، با نزدیک شدن زمستان شمال تایلند صبح و عصر خنکی برای تجربه لحظاتی خوش در تور تایلند ارزان دارد.

هوا در آوریل به شدت عالی می شود و تعداد گردشگران افرایش پیدا می کند، اگر می خواهید در این ماه به تایلند سفرکنید حتما زودتر بلیط خود را رزروکنید. سال نوی تایلند در ۱۳ تا ۱۵۵ آوریل شروع می شود و می توانید در جشن های مختلف آن ها شرکت کنید در این روز آبی خوشبو بر روی مردم ریخته می شود تا گناهان و بخت بد از روی آن ها شسته شود.

در ماه می فصل سفر تمام شده و قیمت ها کاهش پیدا می کند. اگر در می به تایلند سفر کنید می توانید از خلوتی سواحل و قیمت های پایین لذت ببرید در این ماه کشور بارندگی های کمی دارد اما اگر می خواهید خیالتان از بابت سواحل آفتابی راحت باشد به سواحل شرقی مراجعه کنید.

سفر در ماه ژوئن سفر به تایلند در این ماه یعنی می توانید از آخرین روزهای بدون باران نهایت استفاده را ببرید، کشور خلوت است و گردشگران چندانی در آن نیستند، مراکز خرید تخفیف ها و حراج های خوبی دارند.

در ماه جولای دمای هوا کاهش پیدا می کند و با پایان فصل بهار باد و باران شدت می گیرد. سواحل شرقی همچنان آفتابی ست اما با تعطیل شدن مدارس جزایری مثل جزیره ساموی کمی شلوغ می‌باشد.