چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

تجربه سفر به پاتایا

پاتایا از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. قبل از این که به شهر پاتایا سفر کنید از زیبایی‌های آن از کسانی بپرسید که تجربه سفر به پاتایا را داشته‌اند. 

 

پاتایا آب و هوایی گرمسیری دارد که با وهوای بارانی ترکیب شده است. این شهر در همه ماه های سال شاهد تغییرات آب و هوایی بوده که در سال 1960 مکانی برای تعطیلات آخر هفته ساکنین بانکوک به شمار می‌رفته. در زمان جنگ میان آمریکا و ویتنام نیروهای آمریکایی در نزدیکی این شهر اقدام به ساخت فرودگاهی نزدیک این شهر نمودند که موجب جذب افراد زیادی برای کسب و کار گردید و فصل جدیدی در تاریخ این شهر به وجود آمد. پاتایا جاذبه های گردشگری متنوعی داشته که  سواحل شنی بسیار تمیز و زیبا، رستوران های عالی، مراکز خریدو  تفریحاتی همچون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری از این جاذبه‌ها در تور پاتایا هستند.

گردشگران در طول اقامت خود در پاتایا می توانند از وسایل نقلیه مختلف برای سفرهای درون شهری استفاده کنند. تاکسی های پاتایا در رنگ های مختلف وجود دارد.

 از وسایل حمل و نقل ارزان این شهر می توان به Baht bus اشاره نمود که در واقع وانت بارهایی دارای صندلی  هستند. وسیله نقلیه سنتی دیگر شهر پاتایا توک توک بوده که جابجایی با آن حس دیگری دارد. این وسیله در واقع یک موتور سه چرخه می‌باشد.