چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

تجربه سفر به کرابی

برای سفربه  کرابی باید از کسانی بپرسید که به کرابی سفر کرده‌اند و با زیبایی‌های آن روبرو شده‌اند. کرابی زیبایی‌های خاص خود را داشته که باید به بازدید آن‌ها بروید. 

 

توریست های زیادی از کرابی به عنوان مرکزی برای بازدید از شهرها و جزایر بی نظیر اطراف آن استفاده می کنند و شب های زیادی را آن جا نمی مانند. اما برخی دیگر از گردشگران نیز از مردم صمیمی، غذاهای خوشمزه ی محلی میوه های ویژه ی گرمسیری، سواحل زیبا و نبودن شلوغی لذت می برند و این شهر را به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب کنند. اطراف شهر پوشیده از دریا و جنگل های انبوه استوایی می‌باشد که به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی به بازدید آن‌ها بروید.

آب و هوای کرابی هم مانند آب و هوای شهر هواهین می باشد. طبق معمول همیشگی آب و هوای تایلند گرم است و بارندگی شدیدی در بعضی وقتها پیش می آید. بین ماه های دسامبر تا مارس بهترین زمان سفر به کرابی است.

این منطقه با سواحل ماسه ای سفید و صخره های زیبا و انواع گیاهان و جانواران محیطی برای آرامش و استراحت ساخته است. در کرابی می توان از قایق سواری در سواحل دریا و طبیعت وحشی و پارک های ملی و چشمه های آب گرم و آبشارهای سرد لذت ببرید.