چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

ماجراجویی در مالزی

مالزی یکی از زیباترین شهرهای مالزی برای بازدید می‌باشد که بسیار دیدنی و جذاب می‌باشد.  

 

بادبادک بازی در کلانتان (Kelantan) مالزی

Wau Puyuh نام نوعی بادبادک سنتی بزرگ در ایالت کلانتان است. در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن، آسمان کلانتان میزبان بادبادک‌های رنگارنگ است. فستیوال بین‌المللی کلانتان رویدادی ۵ روزه است که هر سال در ساحل Gating، در تومپات (Tumpat) برگزار می شود.

چتربازی در لنکاوی

یکی از تفریحات بی‌نظیر در سفر به مالزی، چتربازی است. مربیان حرفه‌ای و تایید شده در این تجربه‌ی لذت‌بخش شما را همراهی می‌کنند. در طول این ماجراجویی دیدنی از شما فیلم‌برداری می‌شود و حالات چهره‌تان ثبت می‌شود و شما بعدا می‌توانید آن را تماشا کنید.

بالن‌سواری در پوتراجایا (Putrajaya)

 فستیوال بین‌المللی بالن‌سواری پوتراجایا، یکرویداد سه روزه بوده که  در ماه مارس برگزار می‌گردد. بالن ها دو بار در روز در ساعات ۷ صبح و ۶ بعد‌ازظهر به پرواز درخواهند آمد. در تور مالزی می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا هستند.

غواصی با لاکپشت ها در جزایر پرهنتیان مالزی

در گذشته هزاران لاک‌پشت غول‌پیکر پشت‌چرمی به سواحل Rantau Abang می‌آمدند تا آنجا تخم‌گذاری کنند، اما مدت‌ها است که به خاطر آسیب دیدن از جانب گردشگران به ساحل بر نگشته‌اند. بنابلراین غواصانی که تمایل دارند در کنار این موجودات غواصی کنند باید مراقب حساسیت‌های این حیوانات نیز باشید و آسیبی به آن‌ها نزنید. فصل غواصی درکشور مالزی از اواسط ماه مارس آغاز شده و تا اواخر اکتبر ادامه پیدا می‌کند.