چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

سفر به شهر ساحلی هواهین در کشور تایلند

شهر هواهین از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از سواحل زیبا با امکانات عالی است. هواهین ( Hua Hin )در فاصله 200 کیلومتری جنوب شهر بانکوک قرار گرفته و یک سفر عالی را برای شما فراهم خواهد کرد. 

 

ساحل هواهین دارای آب و هوای گرمسیری با رطوبت بالا است و بارش های گاه به گاه، هوای دلپذیری دارد. حتی گردشگران اروپایی، در فصل زمستان برای فراراز سرمای گزنده هوا، به این منطقه سفر می‌کنند.

هواهین نسبت به دیگر مناطق گردشگری تا حدودی از آرامش بیشتری برخوردار است و به همین دلیل برای خانواده ها و حتی برای گردشگران مسن نیز بسیار جذاب است. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این شهر ساحلی بروید.

با فرا رسیدن شب و تاریک شدن هوا رستورانهای شبانه زیادی فعالیت خود را آغاز می کنند که این امر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر ساحلی در کشور تایلند به شمارمی‌رود. در این رستوران‌ها می‌توان انواع غذاهای دریایی، محلی و غیره را سرو نمود.

بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر حمام آفتاب و پیاده روی در طول ساحل زیبا، از تفریحات گوناگون دیگری همچون بازی گلف در زمین گلف سلطنتی هواهین، بازدید از چشمه های آب معدنی و یا اسب سواری را تجربه کنند.