چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

پارک ملی کوچانگ در تایلند

پارک ملی کوچانگ از زیباترین پارک‌های ملی کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. این پارک در فاصله 300 کیلومتری از شرق بانکوک قرار گرفته و نزدیک به مرزهای کامبوج می‌باشد که در این مقاله بیشتر با ان آشنا خواهید شد. 

 

سواحل بکر کوچانگ و آب فیروزه‌ای آن و سایر جاذبه های آن در منطقه، باعث شده که گردشگران تایلندی و بین المللی این منطقه را کشف کرده‌اند واین امر منجر به احداث اسپا ها و ریزورت های لوکس برای گردشگران تور تایلند لحظه آخری به شمار می‌رود.

علاوه بر زیبایی طبیعی، جزیره همچنین سکونتگاهی برای رنج وسیعی از حیات وحش است که این حیات وحش شامل پرنده های بومی، مارها، آهوان و همچنین فیل‌ها به شمار می‌رود.

خوشبختانه با توجه به این موضوع که کوچانگ تقریبا به بزرگی پوکت است، در یک دهه ی اخیر که شامل ساخت فرودگاه و هتلها زیادشده ا ست و به سختی از دلپذیری های جزیره و زیبایی آن کاهش داده است.

کوچانگ حدودا 30 کیلومتر درازا و 14 کیلومتر پهنا دارد. مساحت کل منطقه در حدود 217 کیلومتر مربع بوده و محدوده ای در حدود 617 کیلومتر مربع را شامل می‌شود که 7% آن خارج از بخش ساحلی می‌باشد.

 اکثریت توریستها در Haad Sai ، Khao ، Haad Kai Mook  و Laem Bang Bao ساکن می‌شوند که تمامی این مناطق با یک جاده که به سمت غرب امتداد داشته که به یکدیگر متصل هستند.