چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

بهترین محله های پاتایا برای ماجراجویی

پاتایا شهری ساحلی در کشور تایلند بوده و بیشتر گردشگرانی که ازنقاط مختلف جهان به این شهر سفر می‌کنند، ابتدا به بازدید سواحل پاتایا می‌روند. در این مقاله شما می‌توانید با بهترین محله‌های پاتایا آشنا شوید. 

 

محله سنترال پاتایا

این محله با بوتیک‌های برندهای معروف بین‌المللی، فودکورت‌های عالی و کلی امکانات تفریحی دیگر هم دارد. جاذبه‌ دیگر این محله خیابان‌های سوی 7 و سوی 8 هستند که از غروب به بعد حسابی شلوغ هستند و توریست‌ها و محلی‌ها توی کافه‌ها، رستوران‌ها و بارهای آن زندگی می‌کنند. این دو خیابان نسبت به واکینگ استریت کمی آرام‌تر هستند و قیمت غذا و نوشیدنی هم در آن‌ها ارزان می‌باشد. موزه‌ هنر بطری و تئاتر مجیک تاکسد نیز در این محله قرار گرفته‎‎اند.

ساحل جومتین پاتایا

این ساحل برای گردشگران تور پاتایا مناسب بوده چرا که ساحلی زنده است و پر از جنب و جوش است. ساحل جومتین، بزرگ و بلند و نسبتاً آرام بوده و رستوران‌ها و کافه‌های محلی  عالی دارد. تماشای غروب سرخ‌رنگ خورشید از رستوران گردان برج پاتایا پارک تاور نیز از بهترین جاذبه‌های این ساحل در پاتایا هستند.

پاتایا بیچ رود

پاتایا بیچ رود یک محله‌ شلوغ  پر از هتل، بار، رستوران، بوتیک و درختان زیبای نارگیل می‌باشد. اگر اهل سرک کشیدن به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف و به خصوص گشت و گذارهای شبانه در شهر باشید. در این محله می‌توانید روزها روی ماسه‌های طلایی ساحل پاتایا قدم زده و شب‌ها همراه توریست‌ها و محلی‌های خوشحال مشغول خوردن و خرید و گشت زدن بشوید. موزه‌ معروف ریپلی با گالری‌های عجیب و غریب و حیرت‌انگیزش هم توی همین محله می‌باشد. خوبی پاتایا بیچ رود این است که هم بهترین ساحل شهر را برای آفتاب گرفتن داشته و هم نزدیک رستوران‌ها و کافه‌ها و نایت‌لایف پاتایا می‌باشد.