چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

بهترین مراکز خرید پوکت

مراکز خریدی که در جزیره پوکت قرار گرفته‌اند، بسیار دیدنی و جذاب هستند و پر از مارک‌های بین‌المللی پوشاک و مد برای خرید می‌باشند. در این مقاله شما را با محبوب‌ترین مراکز خرید شهر پوکت شما را آشنا خواهیم کرد.

 

مرکز خرید سوپر چیپ پوکت

در این مرکز می‌توانید هر  چیزی که به آن نیازدارید را بخرید.صنایع دستی و سوغاتی ،ساعت، لوازم برقی و حتی مواد غذایی و گوشت نیز در این مرکز برای خرید وجود دارند.

مرکز خرید پریمیوم اوتلت

 این مرکز 18000 متر مربع مساحت داشته و  300 برند مختلف در آن شعبه دارند. بیشتر این فروشگاه‌ها لباس و تجهیزات ورزشی می‌فروشند و همیشه تعدادی از آن‌ها، تخفیف 80 درصدی برای خرید دارند در این مرکز خرید مشهور در جزیره پوکت می‌توانید از  برندهایی همچون لاکوست، گای لاروچ، لویس، آدیداس و نایک خرید کنید.

بازار فوتای پوکت

این بازار از بهترین بازارهای این شهر می‌باشد که در تور پوکت باید به بازدید آن‌ها بروید.  تخفیف خوب و 1000مغازه با اجناسی استثنایی که دارند نوع مغازه‌ای که سوغاتی و صنایع دستی سنتی باکیفیت تایلندی به فروش می‌رسانند.

 مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

 سنترال فستیوال کمی با شهر پوکت فاصله داشته  و از سال 2004 کار خود را آغاز کرده است. این مرکز خرید یک مقصدی عالی برای خرید در یک روز بارانی به شمار می‌رود. این مرکز خرید دایره‌ای شکل، چهار طبقه داشته و امکانات رفاهی خوبی دارد.