چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

با هتل‌های ساحلی یونان آشنا شوید

هتل‌های ساحلی در بین گردشگران بسیار محبوب هستند، مخصوصا اگر این هتل در کشور یونانی باشد که جزایر زیبای آن در تمام جهان مشهور هستند. در این مقاله ما به معرفی تعدادی از این هتل‌ها پرداخته‌ایم. 

 

اقامتگاه ساحلی آتلانتیکا کالیستون (Atlantica Kalliston Resort ) در نزدیکی شهر تاریخی چانیا قرار دارد و یکی از عالی‌ترین هتل‌های مناسب برای ماه عسل است. مهمانان این هتل از طریق تراس وارد استخر می‌شوند. هتل آتلانتیکا کالیستون سه استخر در فضای باز و یک استخر سرپوشیده داشته که در سالن آب‌ گرم این هتل می‌توانید از ماساژ درمانی لذت وافر ببرید. سونا، باشگاه بدنسازی و حمام بخار از دیگر امکانات لوکس این هتل هستند. تور کشتی کروز یونان فرصتی عالی برای بازدید از جاذبه‌های کشور یونان است.

الیسیوم (Elysium Resort & Spa)، در ساحل کالیتا  جزیره رودس با تجهیزات مدرن واقع شده است.  هتل الیسیوم  دو استخر دارد که یکی خدمات ماساژ نیز ارائه می‌دهد و دیگری به شکل تالاب ساخته شده است.  کلاسهای آموزشی ایروبیک در آب، باشگاه بدنسازی، گلف کوچیک و زمین تنیس از امکانات وروزشی این هتل هستند. این هتل از محبوب‌ترین و بهترین هتل آبگرم های دنیا است که به خاطر سالن آبگرم کاملی که دارد محبوبیت پیدا کرده است.

هتل ساحلی هوریزون (Horizon Beach Resort)، هتلی ساحلی با دو استخر است که یکی برای بزرگسالان بوده و دیگری به نوجوانان اختصاص دارد. باشگاه بدنسازی و سالن تنیس، بسکتبال و والیبال از امکانات ورزشی این هتل هستند. این هتل با اتاقهای استاندارد دوبل، اتاقهای خانوادگی 4 نفره نیز دارد. تور جزایر یونان با کشتی کروز پر از جاذبه برای بازدید و یک سفر پر از آرامش را برای شما با کشتی کروز یونان خلق می‌کند.

 رودس پالادیوم (Rodos Palladium)، از هتل‌های محبوب  ساحل کالیتا بوده و استخرهایی به صورت سرپوشیده و روبازی دارد که مجهز به آب گرم هستند. سالن بدنسازی،  زمین تنیس، زمین بسکتبال و گلف از ویژگی‌هایورزشی این هتل هستند.

پورتو سانی ویلج (Porto Sani Village)، هتلی لوکس از نوع ساحلی بوده و یک استخر تالابی شکل و  استخری دوست داشتنی برای کودکان دارد. سرویس کامل آبگرم هتل گردشگران زیادی را مجاب به رزرو این هتل می ‌نماید. تور کشتی کروز بدون ویزا شما را به بازدید جزایز کشور یونان خواهد برد.

 آدرینا بیچ (Adrina Beach)، هتلی در نزدیکی پانورموس در جزیره اسکوپلوس بوده و یک استخر برای کودکان و استخری زیبا از نوع  روبازی برای بزرگسالان دارد. تخت و چتر در کنار ساحل، صبحانه لذیذ از امکانات هتل آدرینا بیچ می‌باشد.

کونتوکالی بی (Kontokali Bay Resort )، هتلی در جزیره کورفو یونان می‌باشد. جزیره کورفو یکی از مقاصد تور کشتی کروز یونان بدون ویزا است. میهمانان برای شنا قادر هستند به دو ساحل شنی اطراف این هتل و یا استخر زیبای آن بروند. در این هتل برای کودکان نیز زمین بازی در نظر گرفته شده است. آبگرم، سالن بدنسازی، جکوزی و دو سونا از سایر امکانات هتل کونتوکالی بی جزیره کورفو هستند.