چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

هتل رویال المپیک شهر آتن در کشور یونان

هتل رویال المپیک 4  ستاره در آتن بوده  و در خیابان دیاکو در مقابل معبد زئوس است. این هتل در نزدیکی جاذبه‎هایی مانند خیابان  پلاکا، باغ های سلطنتی و آکروپلیس قرار دارد. 

 

 اگر یک کیلومتر از هتل رویال المپیک (Royal Olympic Hotel) دور بشوید می‌توانید به مرکز شهر آتن برسید یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل فاصله 4 کیلومتری آن با  ایستگاه مترو لاریسی است. آکروپلیس، خیابان جذاب پلاکا و پسیری و موزه باستانشناسی در نزدیکی این هتل قرار دارند.

اتاقهایی به سبک مدرن آرامش را برای گردشگران حفظ می‌کند این هتل در مورد مسئله آرامش بسیار حساس بوده و از رنگ‌هایی برای اتاق‌ها استفاده کرده است تا حس آرامش را در مسافران القا کند. رستوران این هتل مکانی عالی برای جمع دوستانه می‌باشد و غذاهایی محلی  و بین‌المللی به گردشگران ارائه می‌دهد.

نوزادان تا 4 سال نیاز به تخت اضافی دارند و مهمانان بالای 4 سال همگی بزرگسال به حساب می‎آیند. 

باغ، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، استخر در فضای باز و  تور های گردشگری خدماتی لوکس را به گردشگران تور جزایر یونان بدون ویزا ارائه می‌دهند.

پارکینگ، دسترسی به اینترنت، رستوران، کافی شاپ، نگهبانی، اتاق ویژه سیگاری ها، جعبه کمک های اولیه، کتابخانه، امکانات ویژه معلولین، خشکشویی، دژ خانوادگی و

آسانسور از امکانات این هتل هستند.

این هتل در آکروپلیس ، کوکاکی خیابان آتاناسیو دیاکو قرار دارد.