چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

با کشور چین بهتر آشنا شوید

این کشور 1.3 میلیارد نفر جمعیت داشته و مهمترین شهرهای آن پکن، شانگهای، گوانگجو، شنزن و  هانگزو هستند. این کشور در شرق آسیا قرار داشته و وسیعترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان می‌باشد. 

چین با 14 کشور مرز داشته و این  کشور از سمت شرق و جنوب با دریای چین شرقی، خلیج کره، دریای زرد و دریای شرقی چین و دیگر آبهای آزاد ارتباط داشته است. در  نواحی شرقی این کشور کم ‌ارتفاع بوده و با ساحلی به طول 14500 کیلومترمربع در جنوب شرقی داشته  که در سوی دیگرش تایوان، کره و ژاپن قرار دارند. مناطق غربی کشور ناهموار بوده و رشته‌کوه‌ های هیمالیا و تیان شان مرز طبیعی آن را با هند و آسیای میانه به وجود آورده‌اند. چین تور جاذبه‌ای منحصربه‌فرد برای بازدید می‌باشد.

 کنفسیوس، بوداگرایی، تائوئیسم، اسلام و آیین ترسایی دین های رایج کشور چین هستند.

این کشور دومین کشور در اقتصاد جهان است که پیش بینی می‌گردد که در آینده‌ای نه چندان دور با همین روند آمریکا را پشت سر گذاشته  و مقام اول را کسب کرده است. رشدی  که از کشور چین در تورهای چین شاهد هستیم،  از نظر اقتصادی و در حال رسیدن به آمریکا یعنی بزرگ‌ترین اقتصاد جهان می‎باشد و باید خود را برای مقابله با پی آمدهای سیاسی و اقتصادی این موضوع آماده نماید و بیش از ۵۰ درصد مردم چین را کشاورزان تشکیل می‌دهند. کارمندان و بازرگانان ۲۶ درصد و صنعتگران 24 درصد نیروی کار فعال این کشور پرجمعیت هستند. تورهای چین یک فرصت برای بازدید از کشوری پر جاذبه است.

آب و هوا در این کشور در مناطق گرمسیر و بارانی در جنوب تا بسیار سردسیر تا شمال را شامل شده است که آب و هوای مطمئی دارند. 

با دانستن قیمت تورهای چین می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی مانند کوه ابر سفید، شانگهای هپی والی، سیکس هارمونیز پاگودا، باغ وحش حیوانات وحشی شانگهای، پارک پنجره جهان،  قصر تابستانی پکن، دهکده فرهنگ قومی نژادی کشور چین، شهر ممنوعه، باغ یو یوان (باغ شادی)، دیوار بزرگ چین، رودخانه هوانگ پو و معبد لینگ یین بروید.