چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

مکان‌های دیدنی و جالب در لاس وگاس

اگر از زرق و برق وگاس خسته هستید، به گردشی یک روزه به ژرف دره‌ی رد راک سفر کنید که ۲/۵ مایل آن طرف‌تر حوض کالیکو (Calico) واقع شده که محبوب‌ترین جاذبه‌ی گردشگری این ناحیه می باشد. در راه بالا رفتن از این دره برای دیدن منظره‌ای زیبا از لاس وگاس، از کنار این حوض که مخزنی از آب طبیعی می باشد، عبور خواهید نمود. با ما همراه باشید تا با جاذبه های بیشتری از لاس وگاس آشنا شوید.

 

لاس وگاس در ابتدا شهری پر از جرم و کار‌های خلاف قانون بوده تا اینکه جمعیت مردم دست‌ به دست هم  دادند و با کمک یکدیگر شهر را از وجود جرم پاک نمودند و کم کم تعداد ساکنان این شهر میلیونی گشت. حالا ساکنان شهر با استفاده از گذشته‌ی لاس وگاس موزه‌ای را راه‌اندازی نمودند که به خوبی تاریخ این شهر را به نمایش می گذارد.به علاقه مندان به تاریخ توصیه می کنیم با تور آمریکا به بازدید جاذبه های تاریخی لاس وگاس بروید.

در لاس وگاس آمریکا به بازدید آتشفشان میراژ (Mirage Volcano) بروید چون که در کنار موسیقی پخش شده، گلوله‌های انفجاری زیبا و رقصانی از دهانه‌ی آتشفشان فوران نموده و دود آن‌ها تا ارتفاع ۱۰۰ فوت بالا رفته و آبشاری از مواد مذاب ایجاد می کند. 

در این سفر رستوران‌های کوچک و کافه‌ها را فراموش ننمایید چون  لاس وگاس بهترین غذا‌های دنیا را داشته  که  سفر به لاس وگاس بدون خوردن غذا‌های خوشمزه، کافی نمی باشد. رستوران‌های یلوفیش (Yellowfish) در بلاژیو، سیریو (Sirio)، امریکن فیش (American fish) و لمن‌گرس (Lemongrass) در هتل آریا از جمله رستوران‌های خوب در لاس وگاس می باشند.