چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

چشم ثریا

ارزان ترین زمان برای سفر به ایتالیا

هنگامی که فصل گردشگری نباشد شما فرصت‌ بهتری دارید تا به خاطر وجود گردشگران کم‌تر از حضورتان در تمام شهرها احساس آرامش کنید و از آنجایی که بیشتر افرادی کنار شما، بومیان شهرهای ایتالیا می باشند، سبک زندگی واقعی ایتالیایی را درک می کنید. همچنین سفر در چنین زمانی به شما کمک می نماید که پول کمتری در سفر خرج نمایید. 

 


در واقع بین ماه‌های آوریل تا اواخر ماه ژوئن و در ماه‌های سپتامبر و اکتبر، خلوت‌ترین زمان‌های سال در ایتالیا می باشند. از آنجایی که این ماه‌ها در تابستان گرم و زمستان سرد هستند، هوای بسیار دل‌نشینی را هم تجربه می کنید. با دانستن قیمت تور ایتالیا  در انتخاب تعلل نکنید.

ایتالیا آب و هوایی معتدل دارد. فقط در چند ناحیه‌ی خاص می باشد که دمای هوا در برخی روزهای تابستانی به بالای ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد یا به زیر ۱۰- سانتی‌گراد در زمستان خواهد رسید. تکلیف آب و هوا در فصول مختلف سال کاملا مشخص می باشد، زمستان‌ سرد بوده و بهار بارانی می باشد، اما روزهای آفتابی زیادی هم در این فصل وجود دارد، تابستان‌ گرم و خشک بوده و گاهی هم طوفانی، پاییز هوایی ملایم با روزهایی بارانی دارد، اما هیچ‌ وقت سرد نمی‌ گردد.

آوریل، مه و ژوئن بهترین ماه‌های سال برای رفتن به ایتالیا می باشند، زیرا آب و هوا تقریبا در همه جای ایتالیا معتدل بوده و مزارع و باغ‌های پر شکوفه صحنه‌های بسیار زیبایی به مناظر دیدنی ایتالیا می بخشند.سپتامبر و اکتبر بهترین ماه‌های سال برای لذت بردن از دمای هوای خوب و هزینه‌های سفر پایین می باشند.